
سکوتم از رضایت نیست....دلم اهل شکایت نیست خدایا از این دنیای خودخواه خسته شدم، و احساس میکنم دچار یک افسردگی شدم، گاهی احساس میکنم بهتره خودم و با شرایط وفق بدم، فقط به فکر خودم باشم و همه اطرافیان و نزدیکان و فقط ابزاری ببینم برای راحت تر رسیدن به اهداف خودم، ولی نمیتونم... لعنت به من! لعنت به این روزگار پست و حقیر، این دنیا در نظرم چیزی شبیه ی مرداب میمونه، ی باتلاق، و خودم و میبینم داخلش که هرقدر تلاش میکنم که خودم و ازش بکشم بیرون، بیشتر داخلش فرو میرم... خدا هیچکس جز تو این روزهای من و درک ...
ادامه مطلب