بیشتر از همیشه این دنیا برام غیر قابل تحمل شده
خداااااااااااااااااااااااااااااخداخداخدا. . .
من و بکششششششششششششششششش
این پیام و هر روز بارها برات ارسال میکنم. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
من و بکشششششششششششششش
حتی اگه جامم جهنمه و آتیش. . .
فقط من از این دنیا ببر
بوی گند و کثافات این دنیا داره خفه م میکنه. . .
نمیتونم نفس بکشم. . .
بوی تعفن خودخواهی ها داره هلاکم میکنه. . .
خدااااااااااااااااااااااااااااااااا
دارم با تو صحبت میکنممممممممممممممممممم
من و از اینجا ببرررررررررررررررررر
من و بکشششششششششششششششششششش
خلاصم کن
این خواسته ی سال های سال منه...
التماست میکنم خداااااا تمنا میکنم... خواهش میکنمممممم
من و ببر از این دنیاااااااا
من و ببررررر. . .
ما را در سایت .::کیست یاری کننده ای که مرا یاری کند... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39