.::کیست یاری کننده ای که مرا یاری کند...

متن مرتبط با «سلام خدای خوبم» در سایت .::کیست یاری کننده ای که مرا یاری کند... نوشته شده است

.:: سلام خدا ::.

  • نیلوبلاگ

    خدایا دردها و زخم ها و گناه ها وجودم و فرا گرفتن خدایا احساس میکنم آتش جهنم وجودم و فرا گرفته خدایا احساس میکنم صدام به تو نمیرسه احساس میکنم صدای گریه هام و نمی شنوی احساس میکنم سوختنم و نمی بینی احساس میکنم تنهام گذاشتی به حال خودم رهام کردی خدایا گناه ها من و زخمی و زمین گیر کردن خدایا شیطان نفس من و اسیر خودش کرده خدایا! قبول میکنم که در این امتحانت باختم مثل همیشه نمره ی رد، ی صفر ممتد مثل همیشه من ی بازنده م ی رانده شده و مدعی هیچی نیستم من ی بازنده م ی برگه سوخته از کتاب زندگی...

    ادامه مطلب