
سکوتم از رضایت نیست....دلم اهل شکایت نیست خدایا از این دنیای خودخواه خسته شدم، و احساس میکنم دچار یک افسردگی شدم، گاهی احساس میکنم بهتره خودم و با شرایط وفق بدم، فقط به فکر خودم باشم و همه اطرافیان و نزدیکان و فقط ابزاری ببینم برای راحت تر رسیدن به اهداف خودم، ولی نمیتونم... لعنت به من! لعنت به این روزگار پست و حقیر، این دنیا در نظرم چیزی شبیه ی مرداب میمونه، ی باتلاق، و خودم و میبینم داخلش که هرقدر تلاش میکنم که خودم و ازش بکشم بیرون، بیشتر داخلش فرو میرم... خدا هیچکس جز تو این روزهای من و درک ...
ادامه مطلب
خدایا دردها و زخم ها و گناه ها وجودم و فرا گرفتن خدایا احساس میکنم آتش جهنم وجودم و فرا گرفته خدایا احساس میکنم صدام به تو نمیرسه احساس میکنم صدای گریه هام و نمی شنوی احساس میکنم سوختنم و نمی بینی احساس میکنم تنهام گذاشتی به حال خودم رهام کردی خدایا گناه ها من و زخمی و زمین گیر کردن خدایا شیطان نفس من و اسیر خودش کرده خدایا! قبول میکنم که در این امتحانت باختم مثل همیشه نمره ی رد، ی صفر ممتد مثل همیشه من ی بازنده م ی رانده شده و مدعی هیچی نیستم من ی بازنده م ی برگه سوخته از کتاب زندگی...
ادامه مطلب