امام به ایشان گفتند: نه، اینطور نیست و تو مرا دوست نداری...
آن شخص متعجب و ناراحت شد و گفت: شما از دلم به من خبر میدهید؟ من میگویم شما را بسیار دوست دارم!
و علی(ع) مجددا میگویند: خیر، من کسانی که مرا دوست دارند به خوبی میشناسم و حتی نامشان را میدانم و تو میان آنها نیستی!!!
و مرد ماند و دنیایی از ابهام...
.
در دعای ندبه میخوانیم: خدایا ما بندگان توایم که مشتاق دیدار نماینده تو هستیم...
آیا واقعا هستیم؟
آیا واقعا ما شیعه امام زمانیم؟
عاشق نه، آیا امام زمانمان را دوست داریم؟
پس دلیل این غیبت طولانی چیه؟
آیا چیزی جز از بی لیاقتی و بی سعادتی ماست؟
.::کیست یاری کننده ای که مرا یاری کند......ما را در سایت .::کیست یاری کننده ای که مرا یاری کند... دنبال میکنید
برچسب: رنگ پرچم ظهور, نویسنده: بازدید: 61